Lancome 2013 Spring Collection

2013 yılının ilk gönderisi Lancome 'In Love' koleksiyonuna ait...Ve bu koleksiyonun tanıtım yüzü de 2011 yılından beri Lancome yüzü olan Emma Watson :)



20130101-230305.jpg

'In Love' koleksiyonu yanaklara balerin pembeliği veren allık, -denilene göre- neonumsu partiküller içeren ruj,şeftalimsi tonlarda tırnak cilası,uçuk pembe tonlarında far ve dengeleyici turkuaz renkte göz kaleminden oluşuyor :D



20130101-230839.jpg

Koleksiyon 2 Ocak'tan itibaren dünyada satışa sunulacak ( yarın!!! ).. Bakalım en yakın ne zaman yakından bakıp,inceleme fırsatı bulabileceğiz...
Kendim için konuşmam gerekirse ten ve saç renginden dolayı pembe allığın bana yakışmadığını söyleyebilirim.. Belki de henüz yakışacak hoşlukta bir tona henüz denk gelmemiştir ;)



20130101-231258.jpg

Emma Watson'a gelince... Kendisi beğendiğim bir yeni nesil oyuncu ( çaktırmayın 30 sınırını geçtim :S ) Şimdiden İngilizlere özgü havasıyla,stili ve tercihleriyle bir 'It Girl' oldu.Yükselişi devam edecek,emin olabilirsiniz :)
Koleksiyon açısından bakılacak olursa diyebilirim ki beni kahverengi gözlere turkuaz renginin ne kadar güzel gidebileceğine ikna etti :)
Bu durumda Lancome'un çıkardığı ürünleri oldukça beğenen ben gerçekten merakla bekliyorum...Bakalım istediğimi bana sunabilecek mi :)

Love <3

Pictures are taken via Google

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!