Have a nice day :D

I woke up to a foggy,misty,cloudy aaaand rainy morning..It makes anyone pessimistic :(
Yesterday evening it poured on me unexpectedly so I feel a little bit of cold today! What a luck!!
Anyway..Good morning to you my sweet sugar candy fairies <3 Today's quotes are about being truly yourself..Hug you :D

Bugün gözümü açtığım gün oldukça sisli,bulutlu,yağmurlu,kapkaranlık,soğuk ve puslu...Karamsarlık yapma hakkının sonuna kadar kullanılabileceği türden anlayacağınız..Hayır,hayır hiç de karamsar değilim,güzel geçmiş bir günün ve alınan hediyelerin ardından o kadar da çabuk karalar bağlayamaz ki insan ;) Tek sorunum dün akşam hazırlıksız yakalandığım yağmur!! Romantik akşam yemeği derken sırılsıklam oldum,fare irisine döndüm,o yüzden daha bir hastalığı atlatamadan diğerine yakalandım sanıyorum..Kemiklerim sızlıyor resmen :(
Neyse..Günaydın elma şekeri perilerim (unutmak üzereydim..) bugünün lakırdıları kendiniz olmak ile ilgili..Kucakladım hepinizi :D



20130215-100601.jpg
Neysem 'O'yum.Kimsenin onayı gerekmez.


20130215-100731.jpg
Çılgın,hırslı ya da hayalperest değilse,uğraşmaya değmez.


20130215-101017.jpg
Ben başıma gelenler değilim,olmayı seçtiğim şeyim.


20130215-101156.jpg
Sakin olun ve çocuk kalın.



20130215-101354.jpg
İçindeki çocuğu yaşatan,yaratıcı bir yetişkindir.


20130215-101605.jpg

Love <3

None of these pictures are taken by me.They belong to their respectful owners.
Sources are taken from Pinterest.

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!