Another Brick...

Selam periler!!
Bahar çarpmış biri olarak karşınızdayım bugün..O kadar yorgunum ki,uyumalara doyamıyorum!!Ben de bu yüzden bugün daha rahat ve biraz da özensizim :)
Pantolonu inanılmaz uygun bir fiyata aldım,üstüm de geçen seneden kalma ki keşke diğer renklerinden de alsaydım diye çok hayıflanmıştım..Çanta deseniz nereden baksanız beş yıllık ve en sonunda çantama uygun bir ayakkabı bulabildim de kullanabildim heh hee :D Nasıl??

Hi my dear fairies!!
I am so tired because of that Spring weather,I sleep for hours every day!! This is why I wore comfy pieces today :)
Pants are so cheap,my top is bought last year...The Bag is nearly fice years old and I finally found a matchy matchy sneakers with them.So,what do you think about the look??



20130322-222538.jpg

20130322-222554.jpg

20130322-222605.jpg

Pants // Pantolon : Mode Line
Jacket // Ceket : LC Waikiki
Sneakers // Spor Ayakkabılar : Deichmann
Bag // Çanta : Collezione
Scarf // Şal : LC Waikiki
Necklace // Kolye : Mango

Have a nice weekend :) // Mutlu haftasonları :)
Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3