Saturday Look

I had told you that I was planning to go to the opening of the new shopping mall 'Erasta'.. I can clearly tell that I don't like it at all..There are no stops to sit properly or have a nice cup of Latte or Turkish Coffee..just a few banks without souls,that's all... There aren't so many options of restaurants yet and not all the brands are opened now..I went there only for the sake of H&M and had two beautiful floral dresses - one is peplum - that made me satisfied.There are beautiful shoes,sandals and 'flats' for which I went mad and I am craving for them still ;)
I had bought a nice pair of heels but after I tried them on at home,I decided to change them because they were so high and uncomfortable for me.So changed them and get a black blazer which seems so useful for my daily use..As it is Saturday today,I preferred to combine it with my beloved boyfriend jeans and neon pumps..Did you like the look??

Sizlere 'Erasta' AVM'nin açılışına gideceğimi söylemiştim..Gittim ve açık yüreklilikle hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim..Halk deyimiyle 'yalap-şap!!' yapılmış gibi bir görüntüye sahip..Eksik çok,ruhsuz banklar haricinde şöyle bir oturup,çayınızı kahvenizi içebileceğiniz bir Cafe yok,restoran sayısı üçü beşi geçmiyor,farklı marka yok..yok yok yok!! Sanki 'hadi alışverişinizi yapın ve gidin!' der gibi bir hâli var :-/ Hani dile gelse daha da fazlasını söyleyecek gibi...Yani oraya sadece H&M hatırına gittim,biri peplum olmak üzere şaka gibi fiyata iki tane çiçek desenli elbise 'kaptım' ki gerçekten kapanın elinde kalıyorlar!! Ayaklarımın zonklaması haricinde inanılmaz mutluyum :) Kasada öyle bir kuyruk vardı ki anlatmaya kalksam kelimeler kifayetsiz kalır...
Ben sıkıntılı biriyim kuyrukta fazla bekleyemem,fazla kalabalığa gelemem asabiyet yaparım...Geçenlerde LC Waikiki'den çok uyguna bir çift topuklu ayakkabı almıştım ( kabinlerde inanılmaz kuyruk olduğu için giysilerimi göz kararı alırım,artık kasadakilerle kanka olduk değişimden :D ), evde deneyip yürüyemeyeceğimin farkına varınca siyah bir blazer ile değiştirdim..Dolabımdaki giysileri yeni tutma gibi bir huyum olmadığı için hemen bugün giydim :) Cumartesi rahatlığından dolayı kombinimi dev kotumla tamamladım ve içine sevgiyle birlikte neon kattım,nasıl görünüyorum??



20130330-233309.jpg

20130330-233447.jpg

20130330-233539.jpg

20130330-233654.jpg

20130330-233855.jpg

20130330-233942.jpg

What I was wearing // Ne giymişim ;

Blazer // Ceket : LC Waikiki
Boyfriend Jeans // Kot Pantolon : Zara
Pumps // Topuklu Ayakkabılar : 7 Teen / Flo
Black Tank // Siyah Atlet : LC Waikiki
Clutch // El Çantası : Pull&Bear
Scarf // Şal : Collezione
Sunglasses // Güneş Gözlüğü : Mango

Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!