New in...

Latest gifts that I have ;) They are all bought by mum...

Son cicilerim ;) Hepsi bitane'm anne'm'in hediyeleri...Çok teşekkür ederim 'Benim annem,güzel annem!!' SENİ SEVİYORUUUUM <3



20130517-175932.jpg

20130517-175948.jpg

Bu cici babetlerin siyahını,ben ayılıp bayılınca eşim almıştı <3 Diğer renklerini almayı ne kadar çok istediğimi bilen annem de gittiği yerden bana hediye alıp getirmiş :) Sanırım dönüş yolunda üreyerek çoğalmış,kombin oluşturup varmışlar :D Benim şansım zaten dillere destan,elimi ne zaman giymek için ayakkabılara atsam yağmur yağıyor :/ Sabırsızlıkla bekliyorum sizlere göstermek için!!

Bu arada Antalya'da oturan takipçilerim,babetleri Kapalı Yol'daki Acaroğulları'nda bulabilirler..Siyah,Dore ve Lame olmak üzere üç çeşidi var ve fiyatı 35 TL.

Love <3

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3