A Casual Day

En rahatını çuval niyetine üstüme geçirdiğim günlerden bir gün!! O kadar çaresizce terliyordum ki,kendimi hamamda sanıp takunya ve peştamelle çıkmadığıma şükrediyorum!!
Kimse kusuruma bakmasın - tatil için Antalya'yı seçenleri tenzih ederim - ancak yazın yaşanacak yer değil yahu burası!! Klima çapı-ebatı ne olursa olsun yetmiyor ve ben her yaz Alaska'ya kaçmanın hayalini kuruyorum :/
Neyse...kılığıma bakıp da 'şaçmalamışsın kadın!' diyenlerdenseniz,sizleri buraya empati kurmaya davet ediyorum,denize girmek yok ama ;)
Kaynadı beynim kafatasının içinde!!!

One of a day that I chose to wear light and loose clothes!! I was sweating desperately,it was boiling like hell and my brain was also boiling in my skull...
Life is so hard if you try to live in Antalya in summer - if you are not a tourist -!!






Kolye hariç herşey MANGO - Total look except the necklace is MANGO

Love <3





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!