There and Back Again!!

Yazmayı özledim...
Bir de iki haftayı geçen bu tatsız süreçte,kelimeler,renkler anlamlarını yitirirken teker teker,bazı radikal değişikliklerin de ilk adımını attım...önce kafamda...
Arada minik molalar verip,hayatın keyfini çıkarmaya çalışmadım da değil :) 
Şimdi müsadenizle başlıyorum;







Bu manikürün benzerini ( çoook daha iyisini!! ) Jeannie Mai'de görmüştüm ve çok beğenmiştim..Daha önce de denedim,oldu :D Arada estikçe yapıyorum,güzel değil mi??


I've missed blogging...
Other reason is that I had some radical changes in my mind and took the first step of them..So before you see the one about my appearance,I want you to see my last photos ;)


What I was wearing // Ne giymişim;

Dress // Elbise : Mango
Bag // Çanta : Adil Işık ( old - from Manavgat )
Bracelet // Bilezik : Assortie ( old - from Side )
Sunnies // Güneş Gözlüğü : Emo Optik - Özdilek AVM

Love <3







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması