Older & Wiser

Hi sweethearts <3
As some of you have already known,I celebrated my birthday last Sunday..Actually we started to celebrate it on Saturday night at a local bar,the whole birthday cake was a real surprise and I really wasn't ready to take the photos of the moment - sorry for that! I am proud to be 32 as thirties are the new twenties ;) 
The look of mine is from Sunday..Though it was too hot and humid,me and my husband went out to have a giant icecream instead of a slice of cake..It was casual of course but I just want to add a feminine look into my ordinary style..Hope you like it dolls :D




Selam pıtırcıklar <3
Bir kısmınızın bildiği üzere pazar günü doğumgünümü kutladım..Aslına bakarsanız kutlamalar Cumartesi akşamından başladı.Ve tüm o şaşalı doğumgünü pastası beklemediğim bir anda gelip bana tam manasıyla bir sürpriz yaşatınca fotoğraf da çekemedim - üzgünüm! 32 yaşıma girmiş olmaktan gururluyum ki nasılsa artık otuzlar yeni yirmiler,öyle değil mi?!?
Görünümüm pazar gününden..Hava müthiş sıcak ve nemli olduğu için gün içinde pasta yerine dondurma yemeyi tercih edip eşimle dışarı attık kendimizi :) Ben de gün özel deyip herzamanki günlük görüntüme biraz kadınsı bir dokunuş olsun diye topuklu giydim..Umarım hoşunuza gider <3





What I was wearing // Ne giymişim ;

Blouse // Bluz : Mango ( old )
Denim Skirt // Kot Etek : Levi's ( old )
Clutch // Çanta : Twist ( AW 12-13 )
Heels // Topuklu Ayakkabılar : Miss F - Flo ( SS 12 )
Sunglasses // Güneş Gözlüğü : De Facto


Love <3


Not: Tüm paylaşımlar için bana Twitter ve Instagram'dan 'dolapperisi' olarak ulaşabilirsiniz :)

P.S: You can find me on Twitter and Instagram by searching as 'dolapperisi' :)




Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!