Rock'n Girl

My internet connection is terrible for a couple of days! I'm trying to upload the photos and send the post but all my efforts have gone,total failure :/
Yet I am now here to show you my new look..I bring masculine touch into a whole new level and I know it is too boyish without any girl stuff! I mean short hair,boyfriend jeans and loose tank with sandals - No heels!! - they are all so though without make up but the aim is here again to be comfortable as it is just a dinner with my mum and husband in a cosy place :)
Forgive my endless affair with distressed jeans and sandals yet you'll see more of them :D


Son birkaç gündür internet bağlantım beter halde! Fotoğrafları yükleyip,postu yollamak için inanılmaz çaba harcadım fakat sonuç; başarısızlık!!
Ama işte geldim,yeni görüntümle buradayım...Erkeksi dokunuşu farklı bir boyuta taşıdım ve biliyorum ki kadınsı bir dokunuş olmadan tam bir oğlan çocuğu görüntüsündeyim - yani saçlar kısa,kot yırtık pırtık (ve her giyişimde 'köpek mi saldırdı?' tacizine maruz kalıyorum.)Ayakta sandaletler ve üstelik neredeyse makyajsız - ancak annem ve eşimle birlikte gidilen akşam yemeği salaş ve sıcak bir mekan olunca fazla şekil yapılamıyor :)
Yırtık kota ve sandaletlere olan bağlılığımı bağışlayın lütfen ancak daha çok göreceksiniz,söylemeden geçmeyeyim ;)




What I was wearing // Ne giymişim ;

Boyfriend Jeans // Kot Pantolon : Zara 
Tank // Üst : Mango
Metallic Sandals // Metalik Sandaletler : Miss F - FLO
Bag With Chains // Zincirli Çanta : Mango ( old )
Dragon Ring // Ejderha Yüzük : Euromoda
Watch // Saat : a.b.art

Love <3








Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması