The Silver Gladiator!!

Hi there!!
Had my eyes opened earlier than expected in a mood of tiredness and boredom today!! I feel as if I am run out of energy :P 
But I have a meeting with one of my students than planning to have the night at Alanya which takes two hours' drive.So.I swallowed my dear vitamin supply for the first time and after taking a bath I think I will be ready ;)
So what are you up to my sweet sugar fairies?!?
Today's look is from a couple of days ago..At the very beginning I wore my silver H&M stilettos but as you know I am not comfy wearing them - my mum bought that shiny silver gladiator sandals for me to go back home comfortably :D 
What do you think about my look??
Kisses&Love
E.

Selam millet!!
Umduğumdan erken gözlerimi açarak başladım güne ve üzerimde bir tükenmişlik ve boşvermişlik hâli mevcut!!Sanki pilim tükendi :/
Ancak bugün caanım ciğerim bir öğrencim ile buluşup ardından iki saatlik sürüş mesafesinde olan Alanya'ya yollanacağım..Bu yüzden ilk defa vitamin takviyesine başvurdum..İşler bittikten sonra güzel bir de duş aldımmı tamamdır ;)
Sizler neler yapıyorsunuz bakalım ?!?
Bugünkü görünümüm birkaç gün öncesine ait..Evden çıkarken gümüş rengi H&M topuklularımı giymiştim fakat takip edenler artık bilirler ki ben topuklu ayakkabı insanı değilim-bir de üstüne çok yol yürüdüm :/ - bu yüzden anneciğim dayanamadı ve bana bu tatlı sandaletleri aldı ( aşık oldum diyebilirim-çok sık göreceksiniz üzerimde ;D ).
Sizce nasıl durmuş?? Yorumlarınızı bekliyorum...
Muç muç muç!!
E.







What I was wearing // Ne giymişim ;

Transparent Top // Transparan Üst : Mango
Navy&White Striped Short // Lacivert&Beyaz Çizgili Şort : Mango
Metallic Clutch // Metalik El Çantası : Collezione
Metallic Sandals // Metalik Sandaletler : Miss F / Flo
Necklace // Kolye : Tresera
Men's Watch // Erkek Saati : a.b.art ( my husband's - eşimin ;D )
Flower Ring // Çiçekli Yüzük : Sultans of Harem ( old )

See you <3






Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3