...And A Happy New Year!!

I know some countries have already welcomed the new year,but we still have more than two hours... I'm so sorry that I couldn't manage to write anything to post as we were ( I mean the whole family ) and still are struggling with different kinds of illnesses..I hope that new year will be different in a positive way for all of us..
Happy New Year,friends!!
And here is my late wishlist ;)

Hala iki saatten fazla zamanım var...
Aslında ayrı bir post hazırlayıp şu son 3-4 günümü saat saat anlatsam,okunma rekorları kırabilirim belki,kim bilir?!? En azından kendi rekorumu kırabilirim..Aslında isteğim hergüne bir post yayınlayıp,geleneksel Dilek Listesi'ni yapmaktı ancak annemin apar topar ameliyata girmesi,eşimin ve benim rahatsızlanmamız ve akabinde seyreden olaylar yüzünden yine bloğumu arka plana atmak mecburiyetinde kaldım :(  Başta söylediğim gibi,hala iki saatten fazla zamanım var ;)
Hepinize bir önceki yıldan daha güzel,hatta muhteşem bir yıl diliyorum en yenisinden ve listeme geçiyorum...


Zara'nın sitesinde görüp çıldırdığım,akabinde Medcezir dizisinde Mira'nın üstünde gördüğüm bebe mavisi Cacoon kaban,ya da şöyle Brit stilinde bir pelerin asla hayır denilmezler listesinde..Antalya'ya belki bir uğrar diye beklemedeyim...
Takımlama huyumdan sanırım hiç vazgeçemeyeceğim...Mango'nun bu yün,ekose çantaları tam çıldırmalık!!

Kırmızı tonlarında olanını alalı çok geçmedi ama bu lacivert ve neon tonlarındaki Nike Pegasus modeli benim için tam bir arzu nesnesi ..Hem çok rahatlar,hem de cool ;) İstiyorum!!

Benim bir numaralı mascaram;Lancome Hypnose Drama!!Kendisi ile yarışabilir nitelikte olan iki tane daha sayabilirim size..Iki numarada Benefit They're Real ( hacim,yoğunluk,uzunluk,ne ararsan var...),ve üç numarada Clinique High Length Mascara ( uzunluk ve tek tek ayırma konusunda bir harika...) var ;)
Gördüklerimin arasında beni en çok cezbeden set...Yine Lancome'dan...

Dior Hypnotic Poison,senelerdir vazgeçilmezimdir ama bu sene şöööyle güzel bir sete denk gelemedim bir türlü...


Ayıla bayıla baktığım Zara elbiseler...Hem bulunma şansı olarak,hem de tombikken giyme olasılığı olarak bana çok uzaklar..Höfff...

Bu botlar Zara ama Deichmann,Bershka,Stradivarius,Koton ve pek çok diğer markada benzerlerini bulabilirsiniz..Çok coollar değil mi?!?

Bu sımsıcacık Pull&Bear hırkaya deliriyor,yeni yılda indirime girmesini diliyorum <3

Öpüldünüz ^.^















Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3