Fresh Sunday Air



Işıldayan bir Pazar gününden hepinize selam olsun!!
Dışarıya tiril tiril çıkabilmek ne büyük bir mutluluktur böyle..Ancak havaların erken ısınmasının zararlarını ilerleyen aylarda görecek olmanın verdiği bir hüzün de yok değil hani..Şöyle doya doya meyve yiyemeyeceğiz yahu!!
Neyse..Sanıyorum rahat geçen hamilelik süreci artık bitti..Bebeğim büyüdükçe ( 31. Haftada 1728 gram ) tam devirli hareketlerinden acı içinde kıvranıyorum ki doğuma daha neredeyse iki ay var..Yanlış anlaşılmasın,benim durumdan hiç şikayetim yok,gülü seven dikenine katlanır ne de olsa ;) Tek sorun gittikçe büyüyen göbeğe uyumlu giysi,şişen ayaklara fit ayakkabı bulabilmek..Süreç sona erdiğinde gardrobumun hali ne olur merak unsuru ;) Şimdilik çok büyük bir sıkıntı yaşamıyorum,rahat olmalıyım,rahatım..Umarım rahat olduğu kadar göze de hitap edebilmişimdir..
Hepinizi kocaman öpüyorum..Musmutlu haftalar!!


Hi dolls!!
Today was extraordinarily sunny for February..And it is such a relief to walk around under that beautiful sky..Me and my babybump sunbathed all day :)
For today,I chose an easy look ( again ) to be comfy the whole day..Normally I don't prefer to wear colour orange but finding pieces to fit your body and feet is really so hard..Hope you like the look ;)
Kisses ^.^


Tunic // Tunik : Koton
Maternity Jeans // Hamile Kotu : LC Waikiki
Bag // Çanta : Mango ( old )
Flats // Babet : Polaris ( old )
Sunnies // Güneş Gözlüğü : Zara ( old )

Stay tuned...








Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!