Something About Orange


Aşırı sıcaklarda trake solunumuna geçen bünyem ile hepinizi selamlıyorum!!
Ve ne zaman bu üstlerden birini giysem ( evet,her rengi var çünkü ben bir psikopatım :/ ) eşimin 'Neden kazak giydin?' sorusuna maruz kalıyorum..N'apsam ki...çok rahatlar ama benim gibi eserekli adama biraz fazlalar,öyle olmasaydım ilk işim dirseğime kadar armparty yapıp ortalıkta şıkır şıkır salınmak olabilirdi belki ( yazın takı takamıyorum ne yazık ki )
Ben iyisi mi bu trikoları ve armparty olayını sonbahara saklayayım.Herkese mutlu haftasonları,millet!!


Hi there!!
This is exactly how I look when the heat hits me!! It's really really so hot these days that I hardly breathe..I ( yes,me ) don't even want to go out.And when I do,I have to choose losey clothes cause I cannot bear them to touch my body..
Whatever...Suit yourself,dears...Hope you all enjoy that comfy look ;)
Have a magnificent weekend!!


Top // Üst : Zara
Denim Skirt // Kot Etek : LC Waikiki
Bag & Sandals // Çanta & Sandaletler : Mango
Watch // Saat : Michael Kors
Bracelet // Bileklik : from Greece ( Yunanistan'dan )
Shades // Güneş Gözlüğü : Chima







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!