We <3 Pink!!


Herkese selam!!
Bu sene doğum sonrası kilolarımdan dolayı gardrobuma çok fazla yeni giysi eklemedim,mevcut küçük beden giysilerimi de devasa bir dolap detoxu yaparak ya ihtiyaç sahiplerine ilettim ya da instagramda açmış olduğum ikinci el hesabım üzerinden satışa sundum ve inanın ben,ben olalı bukadar az kılık kıyafete sahip olmadım..Mutlu muyum?? Evet..Çünkü alışveriş aşkımı devam ettirebilmek adına makyaj malzemelerine sardım bu sefer ;D
Üstümdeki parçalara gelecek olursak,işte o çok az sayıda edindiğim cicilerimden en sevdiklerim,o yüzden sürekli giymek istiyorum inanın..Çok rahatlar ve renk olarak da beni hayal alemine sürüklüyorlar :) Beğendiğinizi umud ediyor ve hepinize harika geçecek bir haftasonu diliyorum...
Öpüldünüz!!


Those Who don't like Pink,cannot stay with us ;) Hope you like that dreamy outfit of mine...
Kisses!!


Top & Jeans // Kazak & Pantolon : Mango
Jacket // Ceket : LC Waikiki
Shades // Güneş Gözlüğü : Gucci
Bag // Çanta : Mango
Sneakers // Spor Ayakkabı : Nike Air Max





Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3