Highlighted Summer Soul


Saçı uzun olanın aklı kısalıyorsa eğer,kadın fikrini kanıtlamak için saçlarını kestirmeli midir? 
Saçları kısa olan kadın çok mu zekidir yoksa sadece erkeksimidir??
Belki sadece saçları yıpranmıştır yahut dökülüyordur,kimbilir...
Uzun saçlara sahip olup ( bir kerecik ) şöyle saçlarını savurarak yürüme hayalini hiç gerçekleştirememiş biri olarak gıdım gıdım uzayan saçlarımı 'yetti artık!' nidaları ile yeniden kestirdim.Mutlumuyum..Ah,evet..Mutluyum :) Sabahları şekil almamakta inadın âlâsını yapan saçlarım şimdi köpüklü iki parmak darbesiyle şak diye şekile giriyor :) Çalışan ve sabahın köründe kalkmak durumunda olan bir anne olarak bu özgürlükten feragat edip neden inatla saç uzatmaya çalıştığımı toplum baskısına veriyorum.Haydi,gidin kestirin demiyorum ama kısa saç cidden özgürlük...
Sözüm o ki; bırakın kim ne diyor,nasıl yapacağınızı salık veriyor...Siz sizsiniz ve şu kısacık ömür bir tutam mutluluk ve huzurun peşinde koşmak,kendiniz olmak için değer <3 Öpüldünüz!!


Dress // Elbise : Mango ( old season )
Bag // Çanta : Guess
Sandals // Sandaletler : Flo
Shades // Güneş Gözlüğü : Mango



Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3