Made In The 80'S


Hey!!
Eylül gelince yaz biter mi??Sonbahar geldiyse hava serinlemez mi??
Cevabını bilsem de,yaşadığım yer 'Hüzün Mevsimi' ne geçmeyi tamamen reddediyor..Eylül'ün ortasına geldik ama hala boş zamanlarda denizdeyiz :)) Benim gibi yaz mevsimine aşkla bağlı olanlar için sorun yok,en azından mental olarak ama vücudum 8 senenin ardından hala adapte olmakta oldukça zorlanıyor bu duruma.Yine de keyfim yerinde..Sıcaklık ibreleri inanılamayacak rakamları gösterse,sırtımdan belime oluk oluk ter gitse de yerinde ;)


Yine tembelliğimin üzerinde olduğunun farkındayım..Üstelik üst üste biriken postlar artık kabus olarak geceleri ziyaret ediyorlar beni..Ancak işbaşı yapmışken,hem ben hem oğluş hasta olmuşken,üstüne üstlük iPad'i yedekleyeceğim derken 3 günde tüm kotaları tüketmişken ne yapabilirdim ki ara vermekten başka??Cidden...Yani teoride tembellik gibi gözükse de pratikte 'talihsiz olaylar' silsilesi aslında :D
Neyse... Kombine geçiyorum artık...Buradaki tüm parçalarla aşk yaşadığımı söylemeliyim..Eteğe bayılıyorum evet,ama tişörte çılgınlar gibi aşığım :)) Üstelik benim olabilmek için o kadar uzun yollar katetti ki...Sonuçta bütün sevdiğim parçaları birbirine uydurup günü kurtardım ;) 
Umarım hoşunuza gitmiştir <3 Öpüldünüz!!


Tee // Tişört : Zara
Tank // Atlet : ADL
Skirt // Etek : Koton
Bag // Çanta : Mango
Sneakers // Spor Ayakkabı : Adidas Supercolor


( ah,evet...80'lerdenim ;) )






Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3