House Targaryen vs House Stark


Game of Thrones hayranı olduğum doğrudur,ancak Targaryen hanesinden ziyade Stark'çılardanım normalde...Sanki görüntü itibariyle ikisinin bir tutam karışımı gibi hissediyorum kendimi,o ayrı ☝🏼️
Son dönemlerin modasına uyup saçlarımı iki ay kadar önce griye boyattım..Bilirsiniz; biz kadınlar neye sahip değilse onu ister kendinde...Lensler de ondan mütevellit zaten 🙀
Görüntü her ne kadar hoşuma gitse de,saçlarımı erken kırlaştırmak için maruz kaldığım işlemler o kadar can yakıcı ve zararlıydı ki neredeyse komaya giriyordum...Boya ve açıcıya alerjim gelişti,bir daha cesaret edebilir miyim,bilemiyorum 😵
Yine de ucunda güzellik varsa çekilen acı mübahtır düsturuyla,kımıl kımıl eden cesaretim ve içime sığamayan çılgınlığımla ne yapacağım belli olmaz diyor mevcut havaya hiç uymayan fotoğraflarla devam ediyorum...
Öpüldünüz 💋






Scarf // Şal : Zara
Blouse // Bluz : Zara
Skirt // Etek : LCW
Leggings // Çorap : Penti
Flats // Babetler : Mango
Bag // Çanta : Mudo







Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3