Timeless Truth Argan Oil & Shea Butter Restorative Mask


TT Mask ( Timeless Truth ) instagram üzerinden ilgiyle takip ettiğim ve oldukça merak ettiğim bir üründü.. Kendileri 30 Nisan'da gerçekleştirdiğimiz ' Güçlü Kadınlar Güzel Hayatlar ' etkinliği sponsorlarımızdan biri olunca bu enfes maskelerden deneme fırsatım oldu :)
Ben Argan yağının içindeki antioksidanların tahriş olmuş ve çatlamış deriyi iyileştirici etkisine güvenerek,deniz - kum - güneş üçlüsünün ardından rahatlama amacıyla maskeyi uyguladım.

Maskede bulunan karışım oldukça yoğun ve bir tarafında koruyucu bant mevcut.Koruyucu bandı çıkarıp maskeyi yüzünüze yerleştiriyorsunuz ve 15-20 dakika kadar bekliyorsunuz.Süre dolup maskeyi çıkardığınızda yüzünüzde kalan içeriği güzel bir masaj ile yediriyorsunuz ve bence asıl kısım bundan sonra başlıyor.

Muhteviyatı bu kadar yoğun olan maskeler kısa zamanda çok işler başarma maksadıyla geliştirildiklerinden yüzünüzde olduğu gibi kalır,cildiniz ürünü tam anlamıyla emmez ve/veya cildiniz ürünü olduğu gibi kusar..Benim gibi yağlı cilde sahipseniz hele,kaş yapayım derken göz çıkar...Cildim tazelensin derken sivilce basabilirsiniz..Ama TT Maske'de böyle bir durum söz konusu dahi olmadı..Maskenin içeriği yoğun ve yapışkan.İyice yedirdikten sonra o yapışkanlıktan eser kalmıyor.Üstelik Shea Yağı'nın nemlendirici ve yumuşatıcı etkisini cildinizde hiçbir ağırlık yaşamadan hissediyorsunuz.
Ben maskeyi gece uyguladım ve ertesi günü pamuk gibi bir ciltle uyandım..Bu etkiyi gördükten sonra diğer maskelerini de denemek istiyorum açıkçası :)
Eğer siz de ürünlere ulaşmak ve denemek arzusundaysanız; instagramda @ttmask_turkiye hesabına bir göz gezdirebilir ya da nette www.ttmaskturkiye.com adresinden detaylıca ürün bilgilerini öğrenip sipariş verebilirsiniz..
Sevgiler <3



Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3