YOKO Tofu BB Krem



Beni tanıyanlar ve instagramdan takip edenler ( dolapperisi ) özellikle son dönemlerde farklı ten ürünlerini denemekten ne kadar keyif aldığımı bilirler.Yaz ayları da geldiğine göre farklı ve işlevsel BB ve CC kremlere göz diktim ben de..Özellikle memnuniyet duyduğum ürünleri paylaşmaktan müthiş keyif alıyorum ki YOKO Tofu BB Krem de bunlardan biri..

YOKO cilt bakım ürünleri ANG Kozmetik distribütörlüğü ile ülkemizde satılıyor ve ürünler Tayland çıkışlı..Benim için pratikte bir ilk teşkil eden Tayland ürünlerini henüz ilk denemem ve inanılmaz memnun kaldım.Antalya'da yaşıyorum,esmerim ve cilt tipim karma-yağlı..Yani ortam Tayland şartları ve halkının standart özellikleriyle sanki bir hayli örtüşüyor :))
Tofu BB Krem 5 etki vaadiyle geliyor;
🌸 Leke Karşıtı
🌸 Yaşlanma Karşıtı
🌸 Güneş Koruması
🌸 Cilt Tonu Eşitleme
🌸 Akne Karşıtı

Yüksek koruma faktörü ve içeriğiyle cildinizi koruyup iyileştirirken zaten hem leke,hem uzun vadede yaşlanma karşıtı etkisini gerçekleştiriyor.Yağlandırmayan yapısı akne oluşumuna müsaade etmiyor ve uygulama yapıldığı anda cilt tonunu 'cakey' ( parçalı ) görüntü sunmadan yumuşak bir şekilde eşitliyor.


Bazsız kullanımda ( direkt uygulama ) ortadan yükseğe kapatıcılık özelliğine sahip.Hafif-orta ağırlıkta ve 28 derece ve üstü sıcaklıkta hafif nemlenme dolayısıyla yağlanma riski mevcut..Benim cildim yağlı ve aşırı terleme özelliğine sahip.Dolayısıyla uç bir örnek teşkil ettiğimi belirtmeliyim.
🌸 Sadece bazlı kullanımda yüksek oranda kapatıcı,hafif ağırlıkta ve sıcakta dahi nemlenme,yağlanma ya da kusma yok..
🌸 Sadece sabitleyici pudrayla kullanım ile bazlı kullanım arasındaki tek fark hafif yağlanma riski..
🌸 Baz+Sabitleyici pudra ile birlikte kullanıldığında kullanmalara doyamayacağınız,bittikçe almak isteyeceğiniz bir ürün.

Ulaşmak isteyenler için;

http://www.angkozmetik.com

Instagram : yokociltbakimurunleri


Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3