Nano Kılıf Çılgınlığı


İtiraf ediyorum; 
Nano kılıf elime ilk geçtiğinde " Bildiğin telefon kabı bu yahu,nasıl bir çılgınlık yaratabilir ki?!? " diye düşündüm...
Çok pişmanım...
Kılıfı bir süre elimde evirip çevirdikten sonra farkettim ki arkasında ince bir yapışkan plastik var.Plastikten kurtarıp bulduğum bir düzlemde denediğimde çılgınlığın kaynağını " Aaaaaaaa... " nidalarıyla farkettim :)


Nano kılıfın arkasında bulunan durumu,en basit haliyle vakum teknolojisi gibi düşünün...Cam,duvar,kapı,ayna gibi nispeten pürüzsüz bir zemine koyduğunuzda inanılmaz biçimde düzleme ( yatay ya da dikey ) sabitleniyor.Çok basit ama inanılmaz pratik!! İnsanın hayatına küçük dokunuşlarla büyük kolaylıklar sağlayan her türlü icat ve girişimi seviyorum arkadaş...


Peki nerelerde ve nasıl kullanacağız diye soracak olursanız; 
- Internet erişiminin olmadığı ya da elektrik kesintisi olan bir ortamda,kendi telefonunuzdan istediğiniz şekilde nette takılabilir,işlerinizi halledebilirsiniz.Ben elektrik kesintisi varken,sınıfta akıllı tahta kullanamadığım bir anda rahatlıkla kullandım,herhangi bir sıkıntı yaşamadım üstelik :)
- Çocuklu iseniz bilirsiniz,çocukların nerede coşup nerede susacakları pek belli olmaz.Zorda kaldığınızda  ( misal,kafede oturuyorsunuz ya da restoranda yemek yiyorsunuz ),telefonunuzu en uygun yere sabitleyip,çocuğunuzun sevdiği ya da ilgi duyduğu bir şeyi açıp,daha kaliteli zaman geçirebilirsiniz.
- Çalışma ortamınızda ya da trafikte araç sürerken,elinizde tutmak zorunda kalmadan,güvenle görüntülü konuşma ya da tele-konferans yapabilirsiniz.
- Araçta navigasyon yoksa,tek bir hamle ile telefonunuzdan erişebilirsiniz.
- Özçekim yaparken ya da video çekerken ( Blogger ve Youtuberlar için birebir :) ) ekstra çaba sarfetmeden kısa sürede işinizi bitirebilirsiniz.
- Telefonunuzu başucunuza ya da dilediğiniz bir noktaya rahatlıkla sabitleyip,müzik,ışık ve alarm gibi diğer özelliklerinden daha efektif yararlanabilirsiniz.


Kısaca interneti ve telefonu kullandığınız her yerde,aklınızın sizi götürdüğü her noktada Nano Kılıfı rahatlıkla kullanabilirsiniz :) 
Ben tepe tepe kullanmaktayım hala...
Tek sorun bence sadece iPhone 6 ve türevleri için bulunabiliyor olması..Şahsi fikrim her türlü akıllı telefona uygun çeşit olsa ve herkes bu rahatlıktan faydalanabilse yönünde...

Bana ne,ben de istiyorum derseniz instagramda @nanokilif.tr hesabına bir göz atın,videoları izleyin,iletişime geçin..Peri size ne Zaman kötü birşey önerdi ki şimdi önersin,değil mi??
Sevgiler...


Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3