Overdose Coffee Scrub


Yanlış görmüyorsunuz...Aşırı doz yumuşaklık diyor,evet...Bir anlam ifade etmedi mi? Hemen anlatayım;
Overdose Coffee Scrub,yüksek kaliteli arabica çekirdekler,kaya tuzu ve nemlendirici yağların harmanı olan bir vücut peelingi.Öğütülmüş kahve ve Kaya tuzu ile ölü deriden bir güzel arınan cilt;kahve,Hindistan Cevizi,zeytin,ceviz,tatlı badem ve jojoba yağları sayesinde yumuş yumuş olup,neme doyuyor.Tabii bu enfes kokulu minik mucizevi paketin içeriğindeki kafein miktarı dolaşımı hızlandırıp cildi gençleştiriyor.Üretim doğal malzemelerden,koruyucu ya da kimyasal madde içermiyor :)
Benim için en dikkat çekici özellikleri ise;
- Türkiye'de üretiliyor.
- Hayvanlar üzerinde test edilmiyor ( cruelty free ).
- Vegan.


Kahveyi banyoda vücuda uygulamak önce tuhaf geliyor..Tatlı sert bir hissi var :) Ama birşey söyleyeyim mi,banyoya öyle enfes bir kahve kokusu yayılıyor ki bildiğiniz mest oluyorsunuz.
5-10 dakika sonra durulandığınızda cildiniz Bebek poposu kıvamına geliyor millet.Ben insan elinden böylesi yumuşatıcı bir ürün çıkabileceğini tahmin edemezdim,tüm samimiyetimle söylüyorum.2016 yılında denediğim en harika ürün açık ara buydu bence,cildinize değer veriyorsanız ne yapıp edin bu arındırıcıyı kapın diyorum ben <333

Ürüne ulaşmak / Ürün ile ilgili soru sormak için;

İletişim
scrub@overdosecoffee.com

Facebook /overdosecoffeescrub
Instagram @overdosecoffeescrub
Twitter @overdosescrub

www.overdosecoffee.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

Life is a game,try to participate!!