Bir Kutu Mutluluk: Farmasi

Son yıllarda Farmasi ürünlerinin oldukça trendy olduklarını es geçemeyeceğim.Bunu bana hediye geldiği için söylüyorsam namerdim,çünkü kendi paramla da oldukça fazla ürününü alıp denemişliğim vardır.Ve bu ürünlerin yüzde doksan dokuzluk kısmı beni ciddi derecede tatmin etti şuana kadar :)


Sadede geliyorum; geçenlerde sevgili Gizem hanım tarafından ( instagram adresi @farmasikozmetiksatisi )  bana gönderilen çok tatlı,oldukça naif bir paket elime geçti <3


Paketin içinde; Farmasi BB All in One Krem,5 in 1 BB göz kremi,Tender Blush On No.09 Allık,Waterproof Drama Black göz kalemi,Mat Likit Ruj No.04 Perfect Rose ve Mr.Wipes bio Home Çok Amaçlı Konsantre Temizleyici vardı.
Sizi daha fazla sıkmadan ürün yorumlarına geçiyorum :D

FARMASİ BB ALL IN ONE ( Light to Medium )


Ürün totalde 50 ml.den oluşuyor.Ambalaj hafif ve pratik.İçerik oldukça sağlam; makademya yağı,vitamin B3,yulaf özü,Argan yağı,İpek proteinleri,kollajen ve SPF 15 mevcut.Bu bileşenlerin toplamı ürün tatbikinde oldukça kolaylık sağlıyor.Normalde çok ince yapılı bir ürün değil,bildiğimiz BB kremlerden daha yoğun.Ancak uygulamak - özellikle kaşık fırçayla ya da sünger ile - oldukça keyifli.


Yapısı muadillerine oranla daha kalın olduğu için yüzünüzde hissedilir bir matlık ve kapatıcılık sağlıyor.Bu açıdan her iki özelliğe de orta dereceli diyebilirim.Yüzde parçalanma,cakey görüntü vs yaratmıyor.
Bildiğim kadarıyla toplamda iki rengi var.'Light to Medium' olan açık tenliler için uygun.Ben ilk kullanımımda cildime direkt vurdum ve o gün gayet açık renkle gezdim :)) Sonraki kullanımlarımda elimdeki koyu fondotenlerden biriyle karıştırmayı tercih ettim,bu sefer daha doğal bir bitiş sağladım.Eğer buğday tenli ya da esmerseniz diğer renkteki BB yi ya da CC kremi tercih edebilirsiniz.Ürün hem kokusu hem yapısıyla ciddi anlamda güzel,sizi ziyadesiyle mutlu edecektir <3 
Ocak Ayı Katalog Fiyatı: 17.99 TL

FARMASİ DRAMA BLACK ( Waterproof ) Göz Kalemi


Dostlar,bu kalem olaaaayyyyy.!.!. Jel kalemlerin ucuna sahip,sürümü yumuşacık,kalıcılık enfes..Akma,topaklanma ve irritasyon sıfır..Sürün ve gün boyu kullanın,ne demek istediğimi anlayacaksınız


Ocak Ayı Katalog Fiyatı: 10.99 TL

BB 5 in 1 EYE CREAM ( Gözaltı Kapatıcısı )


Üretimine tek ton ile devam eden BB gözaltı kapatıcısı da aynı BB krem gibi orta kalınlıkta ( ya da incelikte) bir ürün.Aplikatörü ile rahat bir uygulama sağlıyor,göz altlarına hoş ve hissedilir aydınlık veriyor.Koku zaten enfes,fiyat da oldukça makul..Bu açıdan denemeden geçilmeyecek bir ürün :)


Ocak Ayı Katalog Fiyatı: 11.99 TL

FARMASİ TENDER BLUSH ON NO.09 ( Allık )


Şimdiye kadar iki farklı rengini daha denemiş olduğum Tender Blush On allıklar benim favorilerim..Ambalajları küçük,gözü korkutmuyor bir kere..5 gr. lık ürünü bozmadan gönül rahatlığıyla tavsiye edilen sürede kullanabiliyorsunuz :) Mat gözüküyorlar ama fake atıyorlar aslında..Çünkü içinde miniminnacık küçücük ışıltılar var ve bu minnoş ışıltılarla karşınızdakinin gözlerini kanatmadan doğal bir aydınlık sağlıyorsunuz :D Ürünün fazla tozutma gibi bir eksisi yok ve minik boyuna ters orantılı pigmentasyonu hayli tatmin edici <3 Bence her çantada olması gereken bir ürün,o kadar iddialı ve sevimli..Harika kokusundan bahsetmiyorum bile ;)
Ocak Ayı Katalog Fiyatı: 9.99 TL

FARMASİ MATTE LIQUID LIPSTICK 04 PERFECT ROSE


Farmasi de mat likit ruj trendine daha fazla dayanamadı ve yeni seri çıkardı.Ama ne seri!! 


Rujun sürümü çok rahat..Tek seferde rengi veriyor.Daha etkili görünüm için ikinci katı çıkarsanız etkisi daha uzun sürüyor elbette <3 Rujun topaklanma ya da kuruma yapmaması da bence harika ki mat rujlarda böylesi etki sağlamak bence ciddi bir iş :) Fiyat olarak da orta derecede,kimisine göre göz korkutucu olabilir ancak genel olarak bakıldığında bence gayet hak ediyor..
Ocak Ayı Katalog Fiyatı: 23.49 TL

Elimdeki ürünlerle yaptığım makyajı da paylaşayım ki yerini bulsun :D


Farmasi ürünlerini genelde sağlıklı oldukları için seviyorum ben.Şimdiye kadar herhangi bir olumsuz etkisini görmediğim ve genel anlamda bende memnuniyet oluşturduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum.Şimdiye kadar denemediyseniz alternatif ürünlerini denemenizi tavsiye ederim.Özellikle cilt ürünleri bir harika <3

MR. WIPES KONSANTRE ÇOK AMAÇLI TEMİZLEYİCİ


Bu ürünün bendeki 100 ml. deneme boyu..Normalde 500 ml. satışı mevcut.İki çeşidi var,biri sabun diğeri de beyaz çiçek kokulu.İstediğiniz her yerde kullanabiliyorsunuz..Adı üstünde;çok amaçlı..Koltuktu,halıydı,banyoydu,lavaboydu bodoslama dalabilirsiniz.Mis kokulu temizlik garantili :)) 
Oğlum hastalıktan krem halının üstüne kusunca direkt temizlemeyi bu ürünle yaptım.Hem kokuyu giderdi,hem de leke ve sararma bırakmadı.Kokusu çok keskin değil,dolayısıyla nefes darlığı da yaratmıyor..Hafif bir sabunlu temizlik kokusu..Daha ne olsun ;)
Ocak Ayı Katalog Fiyatı ( 500 ml ): 12.49 TL

Sormak istediğiniz herhangi bir sorunuz varsa yorum olarak bırakabilirsiniz..Ya da bana direkt olarak @dolapperisi olarak instagramdan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler <3



























Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3