Flormar Tropical Splash Koleksiyonu


Selamlar herkese...
Çoğumuzun bildiği gibi Flormar yaz başında Tropical Splash adında şahane bir koleksiyon çıkarıp,ağızlarımızın suyunu akıttı.
O kadar kullanışlı ve hit ürünler vardı ki,birini övsem diğerinin boynu bükük gibi hissettim kullandığım süre boyunca.Elbette ki hala ayıla bayıla kullanıyorum,ama artık koleksiyon hakkında net yorum yapmanın zamanı geldi de geçiyor sanıyorum.Oyüzden artık instagramı ikinci plana atıp deneyimlerimi burada ince eleyip sık dokuyarak ele alıyorum.
Başlayalım mı?

FLORMAR SPLASH POWDER ILLUMINATOR 01 MORNING STAR


Kuşkusuz koleksiyonun en nadide parçası... O kadar güzel ve kararında bir aydınlatmaya sahip ki,bu ürünü ayağa kalkıp sabahtan akşama alkışlasam doymam,o derece...Uygulama kolaylığı,tozutma probleminin olmaması,kalıcılığının uzun süreli olması gibi özellikleri insanı inanılmaz derecede tatmin ediyor.
Benim gözümde bu aydınlatıcı pekçok highend ürünle kapışır,o denli başarılı.



FLORMAR TROPICAL SUN BRONZING POWDER 02 IBIZA


Rengi sıcacık,dokusu kadife gibi...Sanki yüzünüze pudra değil kuştüyü sürüyorsunuz hissi veren ince yapılı ancak güzel opaklığa sahip bir pudra.Kapatıcılık özelliği yok,rengi yüzünüzü ısıtıp canlı bir bronzluk sunuyor sadece.Tam da bu sebepten,tüm yazı çılgınca kullanarak geçirdim diyebilirim çünkü yoğun sıcağa rağmen akma kokma ya da alerji yapmadı.Yüzüm bembeyaz kalana kadar başka bir pudra kullanmayı düşünmüyorum açıkçası :)



FLORMAR TROPICAL SPLASH PARADISE EAU DE TOILETTE
&
FLORMAR TROPICAL SPLASH HOLIDAY BODY MIST


Her iki ürün de gayet güzel ve başarılı,üstelik kokuları da çok hoş.Ben yazın parfüm yerine vücut spreyi tercih ettiğim için parfümü es geçtim.Özellikle meyveli kokular burnumu inanılmaz rahatsız eder,bir de alkolle birleşip tüm gün koklayacağım bir durumda kalırsam rahatsızlık hissim tehlikeli boyutlara ulaşabilir.Buyüzden hafif kokulu vücut spreyleri daha kullanışlı buluyorum kendi açımdan.
Holiday Vücut Spreyi koku olarak özellikle tam benim zevkime uygun,çantada taşıyorum ve gün içinde hiçbir rahatsızlık yaşanmadan istediğim zaman çıkarıp tazeliyorum ;)




FLORMAR SUMMER METALLICS EYESHADOW 06 COPPER


Bu naif ve enfes ışıltılı far da serinin diğer ürünleri gibi yumuşacık bir sürüme sahip.Baz ile kullanıldığında kalıcılığı hayli başarılı,opaklığı tatmin edici ve ışıltıları benim gibi ortakararcılar için bir numara.Üstelik renk olarak tüm göz renklerinin tercih edip,severek kullanacağı bir tonda.Tüm bu özellikler birarada gelince neden alınmasın ki dedirten bir ürün :)




FLORMAR TROPICAL LIPSTICK 04 ORANGE SUNRISE / 06 BRONZED KHAKI
&
FLORMAR TROPICAL PLUMPING LIP GLOSS 06 BRONZED KHAKI


Rujların kalıcılıkları enfes,sürümleri orta sertlikte olmasına rağmen dudakla buluştuğunda uygulanması rahat.Opaklığına zaten söylenecek kelime bulamıyorum.Ayıla bayıla kullandığım ürünler oldular bu yaz gerçekten <3
Gloss a gelecek olursak,her gloss gibi biraz yapışkan hissi var fakat rahatsız edici boyutta gelmedi bana..Dudak şişirme özelliğinden dolayı ilk uygulamada hafif yakıyor ancak bu yanma da can acısı kıvamında kesinlikle değil.Üstelik yoğun renk verme özelliğine sahip ki bu özellik onu bence rakiplerinden öne taşıyor.








Koleksiyonu tek kelimeyle anlatmak gerekirse,bence 'muazzam' en uygun kelime olur.Her ürün kendine has bir güzelliğe sahip ve tümüyle başarılı...Hal böyle olunca bulabildiğiniz parçayı kapın,verdiğiniz her kuruşa değecek bir koleksiyon olduğu için asla pişman olmazsınız.

Sevgiler,
Ezgi








 













 

Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

#3

PERLA Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği ve Botoks Uygulaması