ALMİNA POLİKLİNİĞİ

 SELAM!!
Size şimdiye kadar yaptığım çalışmalar arasında en çok keyif aldığım çalışmadan bahsedeyim biraz...
ALMİNA POLİKLİNİĞİ
..
Poliklinik lokasyon olarak Antalya-Lara'da,Dedeman'a gelmeden önce Metropol Çarşısı'nın karşısında.


Ulaşım olarak hayli rahat,çalışanlar inanılmaz ilgili ve güleryüzlü.Saatlerce bekleseniz de sıkılmayacağınız sade ve ferah,birokadar da keyifli bir ortam yaratılmış.

 Dr. Yasin ÇOBANOĞLU

Doktorumuz Yasin Bey,inanılmaz sevimli ve rahatlatıcı bulduğum,alanında uzman ve deneyimleriyle göz dolduran biri..10 yılı aşkın süredir Antalya merkezde Polikliniğe sahip ve işini büyük bir sevgiyle yapıyor.Öyle ki kendisiyle konuştuğunuzda ve özellikle işlem için koltuğa oturduğunuzda rahatlatıcı ve kendinden emin tavırlarından anlıyorsunuz.

 Ben o koltuğa resmen güle oynaya oturdum :)



Bana yapılan işlem; alnımın ortasına botoks ve göz altı ışık dolgusuydu.Botoks zaten benim uzun süredir yaptırdığım bir işlem,ancak bu sefer ortaya çıkan sonuçtan çok daha mutlu ve tatmin olduğumu söylemeliyim.Neredeyse 4 ay oldu ( etki süresini gözlemleyebilmek için bekledim ) ve hala yerli yerinde :)

 Gözaltı ışık dolgusu da anında etkisini gözlemleyebildiğiniz bir işlem.Elmacık kemiğinizin üst kısmından küt uçlu ( adını hatırlamıyorum ) bir iğne yardımıyla minik bir delik açılıyor.Ardından normal ( ama uzun ) bir iğne yardımıyla gözaltı yayınız boyunca dolgu maddesi enjekte ediliyor.

 Poliklinik oldukça donanımlı,söylemeliyim.

 İsteyebileceğiniz çoğu işlem burada uygulanmakta.

 Üstelik ücretlendirme de bulunduğu semt için hayli uygun.Normal şartlarda Lara,İstanbul'un Nişantaşı standartlarındadır.Fiyatlar gerçekten de piyasa ile orantılı,ancak sanmayın ki ürünler kalitesiz.Yasin Bey ve ekibi bu konuda hayli hassaslar.

 Tüm yeni ve güncel uygulamalara yönelik makinalar Poliklinik'te mevcut ve hijyen bakımından inanılmaz tatmin edici olduklarını belirtmeden geçemeyeceğim.


Lara bana uzak,şehrin diğer ucu diyorsanız,Almina Polikliğinin Konyaaltı'nda bir Şubesi daha mevcut :) 


Antalya'da yaşıyor ve kendinizde ufak tefek dokunuşlara ihtiyaç duyuyorsanız,uzmanlığı,hassasiyeti ve mükemmel yaptığı işi ile Dr. Yasin Çobanoğlu'nu ve Almina Polikliniğini gözüm kapalı öneririm.

Bu konuyla ilgili Instagram hesabımda bir başlık açıyorum.Görsellere ulaşabilir,mevcut sorularınızı bana yorum ya da DM yoluyla aktarabilirsiniz.

Sevgiler,
Ezgi

Instagram -- @dolapperisi








Bu blogdaki popüler yayınlar

DWC Cosmetic ♡ Kiss Proof Likit Mat Ruj Serisi

YOKO Sivilce ve Akne Bakım Ürünleri

#3